Jak wykorzystać możliwości sprzedażowe stories?

Stories, czyli znikające po 24 godzinach relacje nagrywane na żywo i publikowane w formie krótkich filmików, które trafiają do grupy znajomych na portalu społecznościowym. Najpierw posiadał jest Snpachat, potem Instagram, aż w końcu zostało całkowicie przejęte przez Facebook’a. Jaka była jego historia? Jaki ma potencjał marketingowy? Jak go wykorzystać w reklamie on-line i komunikacji z grupą docelową?

Projektowanie stron Szczecin

Stories sposób na e-promocje

Snapchat nie chciał być własnością Marka Zuckerberga. Dlatego został skutecznie skopiowany i obecnie traci bardzo mocno na popularności. Jego magiczne stories na początku umieszczono na należącym do Facebook’a Instagramie, gdzie funkcjonuje pod postacią Insta Stories. Potem dokładano wszelkich starań by dotrzeć do obecnie funkcjonującej możliwości na samym Facebook’u. Na tym popularnym serwisie można już korzystać w pełni z dobrobytu stories. Kto używa? Głównie młodsze pokolenie, które uwielbia zabawną i szybką komunikacje. Dlatego, jeżeli oferujesz produkty albo usługi kierowane do tej grupy konsumentów nie powinieneś ignorować faktu istnienia stories jako kanału komunikacji. Wykorzystaj jego potencjał!

Z całą pewnością zastosowanie stories w kampanii e-marketignowej, oznacza poświęcenie pewnej puli czasu na przemyślenie i przygotowanie krótkich relacji. Jednakże będzie to opłacalne działanie. Twoja marka stanie się bliższa fanom, którzy zaczną interesować się publikacjami i przez to znacznie bardziej angażować w nowopowstałe produkty. Kilka chwytliwych pomysłów na stories o marketingowym charakterze:

  • Przedstaw właściciela firmy, pokaż jego twarz światu! Marka stanie się bardziej ludzka i postrzegana nie tylko przez logotyp.
  • Przedstaw pracowników, dzięki którym usługi lub produkty trafiają do rak klientów. Pozwól im ich poznać.
  • Pokaż jaka atmosfera panuje wewnątrz firmy np. przy porannym picu kawy
  • Wykorzystuj święta jako moment na nakręcenie wyjątkowego stories
  • Kiedy masz nowy pomysł na produkt, pokaż jak nad nim pracujesz. Może obserwujący konto internauci doradzą Tobie, w którym kierunku korzystniej zmierzać
  • Stories ociepla relacje, dlatego interesuj się co słychać u fanów i co możesz dla nich zrobić

Strony www Szczecin

Potencjał marketingowy krótkich filmików jest ogromny i przekonało się o tym wiele firm. Spróbuj i sprawdź czy taki sposób reklamy i komunikacji jest również dla Ciebie i Twojej marki!

Szukając najskuteczniejszych metod promocji w sieci skorzystaj z możliwości współpracy razem z zespołem G2 TEAM. E-marketing, social media, kreowanie witryn www, platform internetowych i kwestie graficzne nie mają przed nimi tajemnic. W dodatku duże doświadczenie i uznanie byłych oraz obecnych klientów gwarantują szansę na sukces także Twojej firmy w Internecie.